Contact


Koen Vincken
UMC Utrecht
Heidelberglaan 100, Q.02.445
3584 CX Utrecht
E: info (at) VQuest.nl
T: 088 755 3169
M: 06 48 345 234


VQuest team

 

christian  Christian Mol

Christian Mol heeft Informatica gestudeerd aan de HBO in Eindhoven en daarna zijn master diploma behaald aan de Universiteit van Utrecht in de kunstmatige intelligentie. Na zijn afstuderen is hij diverse jaren werkzaam geweest binnen de medische beeldverwerking. Op dit moment is hij de ontwikkelaar van VQuest.


koen  Koen Vincken

Koen Vincken is afgestudeerd in de Informatica aan de Technische Universiteit Delft in 1989. In 1995 behaalde hij zijn doctoraal aan de Universiteit van Utrecht. Hij is momenteel werkzaam als Universitair Hoofddocent bij het Image Sciences Institute van het Universitair Medisch Centrum Utrecht. Hij heeft voornamelijk gewerkt aan beeldverwerkingsapplicaties die gebruikt worden in diverse afdelingen binnen het UMC Utrecht, zoals radiologie, neurologie, anatomie, orthopedie en reumatologie.


 

Cecile   Cécile Ravesloot

Cécile Ravesloot is momenteel in opleiding tot radiologe in het UMC Utrecht. Zij zal 24 maart 2016 promoveren op het gebied van digitalisering van het onderwijs in de radiologie. Zij is degene die als eerste bedacht dat een toetssysteem als VQuest een meerwaarde zou kunnen zijn voor toetsen in het onderwijs, waar beelden een rol spelen.


Anouk  Anouk van der Gijp

Anouk van der Gijp is ook in opleiding tot radiologe in het UMC Utrecht en zal in de loop van 2016 promoveren. Ze was projectsecretaris en plaatsvervangend projectleider van het SURF project Digitaal toetsen met beelden, een extra dimensie.


Marieke  Marieke van der Schaaf

Marieke van der Schaaf is Universitair hoofddocent aan de afdeling Educatie van de Universiteit Utrecht. Ze is directeur van het masterprogramma Onderwijswetenschappen. Haar thema’s van nationaal en internationaal onderzoek betreffen voornamelijk assessment, feedback, expertise ontwikkeling en learning analytics. Ze leidt het Europese project WatchMe over workplace-based assessments en learning analytics in professies, waaronder medical education en teacher education.